Evenimente

Sesiune De Supervizare Pentru Consilieri In Cariera Online - Zoom.us 24 februarie 2021, 17.00 - 19.00, On Zoom

🟢 Crește calitatea și eficiența procesului de consiliere in cariera!

In sesiunea de supervizare iti propunem activitati practice in cadrul carora vei beneficia de feedback si ghidare din partea noastra:

– Ioana Manea – International Master Trainer GCDF.

Mihaela Radu – Global Career Development Facilitator.

🟢Sesiunile de supervizare în grup aduc, suplimentar, beneficiul învățării colaborative. Fiecare participant împărtășește despre experiențele de consiliere – nevoi și obiective ale clientului, metode și instrumente utilizate, dificultăți și modalități de depășire – iar ceilalți participanti, sub coordonarea supervizorului, oferă feedback, încurajare, precum și o rețea de sprijin și învățare care se extinde și dincolo de sesiunile efective de supervizare.
Infomațiile discutate in cadrul sesiunilor de supervizare sunt confidențiale.

I N S C R I E – T E !
https://lnkd.in/egucDZM

Mai mult

Interviu pentru Financial Parenting pe tema valorilor personale Financial Parenting

Oamenii care oferă cu tot dragul și fără să ceară nimic înapoi sunt foarte rari. Consider că trebuie să îi prețuim și să îi scoatem în față.

Ideea acestui interviu mi-a venit instant, când am întâlnit-o prin intermediul mesajelor pe Mihaela Radu.

Înainte de lansarea fiecărui curs, fac apel la echipa mea de cursanți pentru a viziona prima variantă a cursului pe care doresc să îl lansez, cu rugămintea de a-mi da feedback și o estimare de preț.

La fel am făcut și în cazul acestui Curs online înregistrat Evaluează-ți angajatorul

Mihaela a răspuns afirmativ cererii mele, chiar daca tocmai începuse un program solicitant și timpul este o resursă prețioasă. Apoi mi-a dat un feedback foarte frumos, în timp util și chiar mai mult decât atât!

M-a impresionat faptul că și-a luat din timpul ei ca să vadă cursul, să îmi dea feedback și în plus să îmi ofere informații suplimentare în cazul în care aș dori să fac un curs separat prin intermediul căruia să aprofundez importanța valorilor personale în alegerea unui loc de muncă.

I-am solicitat un mic interviu ca să aflăm direct de la ea câteva lucruri importante referitoare la valorile personale, importanța lor, modul în care ne influențează deciziile și nivelul de satisfacție, personal și profesional.

  • Spune-ne câteva cuvinte despre tine

Sunt Mihaela Radufondatoarea Careers Center

Istoricul meu profesional include peste  14 ani de experiență în consultanță si management al resurselor umane si training.

In anul 2013, realizand prapastia imensa dintre asteptarile clientilor mei, in calitate de angajatori si pregatirea, respectiv asteptarile tinerilor absolventi aflati in cautarea unui loc de munca, am decis sa dezvolt si promovez servicii de consiliere privind cariera.

Urmarind repere internationale de profesionalism m-am certificat ca Global Career Development Facilitator – cel mai cunoscut program de certificare in consilierea carierei, cu peste 20.000 de persoane certificate la nivel mondial.

Când am luat contact cu exerciții de stabilire a valorilor am simțit că mi s-a luat un văl de pe față, am început să văd lucrurile importante din viaa mea mult mai clar, am făcut multe schimbări în viața mea. Cred că știi despre ce vorbesc, în activitatea ta întâlnești astfel de situații zilnic aproape. 

  • Ce sunt valorile?  Există o listă cu cele mai întâlnite valori?

Valorile – sunt credințe adânc înrădăcinate care conduc acțiunile noastre. Ele exprimă ceea ce este cu adevărat important pentru noi. Deciziile pe care le luăm au la baza aceste valori.

Cele mai comune valori sunt:

  • familia,
  • siguranta,
  • libertatea,
  • independenta,
  • dezvoltarea,
  • sprijinul oferit,
  • flexibilitatea,
  • respectul,
  • calitatea, etc – fiecare dintre aceste sintagme avand o semnificație unică pentru fiecare dintre noi.

Mi se pare interesantă ideea că fiecare dintre acestea au o semnificație diferită pentru fiecare dintre noi. Ma uit la ele și cred că este greu de ales sau de eliminat vreuna, din contra, eu aș mai adăuga și altele.

Toate mi se par importante! 

  • Totuși, câte valori ne ghidează în viața de zi cu zi? Cum se întrepătrund?

Este foarte usor sa identificam principalele 3 – 4 valori care ne ghideaza, dar lucrurile se complica in momentul in care intram mai in profunzime, pentru a  identifica valori care nu sunt atat de evidente si la vedere.

De exemplu: multi dintre noi vom spune ca este important pentru noi ca la locul de munca sa fim respectati, sa avem posibilitatea de a face munca de calitate si noi colegii nostri, sa avem relatii bune cu colegii si superiorii, sa fim recompensati echitabil.

Ei bine chiar daca toate aceste valori ne sunt respectate la locul de munca, putem ajunge in momente in care  simtim ca nu suntem multumiti, ca nu este suficient, ca parca nu mai suntem asa de fericiti cu eram la inceputul acelui job.

Aceasta stare de neliniste si nemultumire se poate datora faptului ca noi credem in evolutie continua, in a fi mai bun, mai performant, mai deschis la lucruri noi.

Este posibil ca la un loc de munca stabil, caldut, in care te intelegi cu toata lumea, in care totul este sub control sa simti  la un moment dat ca te plafonezi…..realitate care este in conflict cu una din valorile tale esentiale – evolutia continua.  Aceasta valoare isi va cere drepturile si iti va crea discomfort pana cand te vei ocupa de ea.

De aceea, este foarte important procesul de constientizare a acestor valori, de asumare a faptului ca suntem guvernati de el si, foarte importat, ierarhizarea constienta a valorilor.

  • Există momente în care valorile noastre intră în contradicție? 

Sunt putine momentele in viata in care vom trai in conformitate cu toate valorile in care credem. In majoritatea timpului vom fi in “negociere”.

Vom lasa de la noi la unele capitole pentru a castiga la altele. Este important ca acest proces de negociere sa se faca constient si asumat.

In exemplul dat mai devreme, proprietarul disconfortului creat de valorile auto-incalcate, va trebui sa se aseze la masa cu sine intr-o prima faza si apoi cu celelalte persoane relevante din viata sa, pentru a negocia.

Ce este mai  important in acest moment, securitatea financiara oferita de job-ul actual sau dorinta de a dobandi competente noi?

Avem sprijinul persoanelor relevante din viata noastra pentru a face o schimbare ?

Care are fi cel mai potrivit moment pentru schimbare fara a dezechilibra alte aspect din viata noastra? Lasam securitatea financiara si cooperarea armonioasa cu colegii putin sub semnul intrebarii incercand un job nou care ar fi cu siguranta provocator si ne-ar ajuta sa ne dezvoltam?

  • Cum ne ajută un expert în procesul de consiliere privind cariera din acest punct de vedere?

In procesul de consiliere in cariera,  propun clientilor mei lucrul cu anumite instrumente care usureaza demersule de identificare, ierarhizare si asumare a valorilor personale.

“Cardurile de preferinte” de exemplu,  propun clientului selectarea unor comportamente dezirabile la locul de munca.

Faptul ca preferam sa facem lucrurile intr-un anumit fel, intr-un anumit mediu, intr-o anumita atmosfera, este o exprimare a valorilor care ne ghideaza.

De exemplu faptul ca ne place sa avem un birou modern, intr-o cladire frumoasa, sa avem un titlu care suna bine, sunt semne ca pentru noi este importanta recunoasterea sociala, imaginea.

Sau, daca prefer sa imi structurez sarcinile cum vreau si ma deranjeaza prea multa supervizare, pentru mine e importanta independent in munca.

  • Ai feedback de la clienții tăi după mai mult timp?

Dupa 5 ani de consiliere in cariera, am contactat o parte din clientii cu care am lucrat in acesti ani si le-am cerut feedback despre efectul pe ca l-a avut consilierea in viata lor.

O buna parte din ei mi-au spus ca discutiile si activitatile pe care le-am facut in consiliere legat de valori sunt cele carora le-au simtiti efectul pe termen lung.

  • Ne poți recomanda instrumente la îndemână sau o carte care să ne ajute în acest proces?

Un instrument de lucru foarte util pentru oricare dintre noi este cartea Drumuri in Cariera a lui Norman Amudson.

Cartea este de fapt un caiet de lucru ce ne mijloceste o analiza detaliata a tuturor aspectelor ce trebuie analizate intr-un moment in care avem de luat o decizie de cariera. Valorile sunt, binenteles, unul din capitolele analizate.

  • Unde putem afla mai multe despre ce presupun serviciile de consiliere din partea unui coach de carieră?

Mai multe detalii despre procesul de consiliere in cariară si beneficiile lui găsiți la adresa: https://www.careerscenter.ro/coaching/

  • Unde te pot găsi oamenii care sunt interesați? Lucrezi și online?

Lucrez atat online cat si la sediul Careers Center din Oradea.

Programarile se pot face la [email protected] sau la tel. 0749096939.

Îți mulțumesc mult pentru informațiile pe care ni le-ai oferit

Mihaela Radu,  Careers Center

Mai mult

Inteligența Emoțională Careers Center, Sucevei 14, Oradea 13/ 20/ 21/ 22 februarie 2018


„Oricine poate deveni furios – e simplu. Dar să te înfurii pe cine trebuie, cât trebuie, când trebuie, pentru ceea ce trebuie și cum trebuie – nu este deloc ușor.”
ARISTOTEL, Etica nicomahica

In Workshop-ul de Inteligență Emoțională vei înțelege:
• Cum sa îți cunoști și recunoști emoțiile?
• De ce atunci când îți intelegi emoțiile îți este mult mai clar cum este cel mai potrivt să acționezi?
• De ce înțelegându-te pe tine, îi vei înțelege mult mai bine si pe ceilalți?

Vom discuta despre:
• Tipuri de inteligență,
• Ce este inteligența emoțională,
• Constientizarea de sine,
• Stăpânirea de sine,
• Conștientizarea socială,
• Managementul relațiilor.

Taxa de participare este de 80 de lei și include prezenta la workshop, precum și o ședință de coaching unu la unu, pe care o vom stabili in funcție de necesitățile și programul tau.
Taxa se achita la finalul workshop-ului.

Mai mult

Managementul Carierei – 8 aspecte de analizat în deciziile de carieră Careers Center, Sucevei 14, Oradea 16, 17, 18, 30 ianuarie 2018

Cariera ta a inceput in jurul varstei de 14 ani, sau poate chiar mai devreme. De-a lungul acestei perioade ai luat decizii mai mult sau mai putin constiente, mai mult sau mai putin informate, mai mult sau mai putin dorite.

In cursul de „Management al Carierei” vei invata care sunt cele 8 aspecte ce trebuie analizate de fiecare data cand iei o decizie de cariera. Inveți cum să faci alegeri corecte, alegeri care să fie sustenabile pe o piaţă a muncii în continuă schimbare.

• Ce este de fapt cariera?
• Aspectele de analizat în orientarea profesională.
• Aspecte aferente managementului carierei ce țin de mine.
• Aspecte aferente managementului carierei ce țin de piata muncii.
• Implicațiile emoționale ale schimbărilor profesionale.

Mai mult

Rezoluții pentru 2018! Oradea 12/ 13/ 19/ 20 decembrie 2017

  • De ce nu reușești să faci unele schimbări, deși ți le dorești foarte tare?
  • Care sunt cele mai potrivite schimbări pentru tine, în această perioadă?
  • Cum să adopți schimbarea fără să-ți dai viața peste cap?
  • Cum te asiguri ca schimbarile vor fi durabile?
Mai mult

Comunicare organizationala Satu Mare 23 – 25 mai 2014

  • Care sunt elementele comunicării eficiente?
  • Comunicare verbală si non – verbală.
  • Ascultarea activă.
  • Comunicarea asertivă.
  • Acordarea de feed-back.
  • Persuasiune
  • Comunicarea scrisa.
  • Metode și tehnici de comunicare asertiva.
  • Metode si tehnici de acordarea a feedback-ului constructiv.
  • Metode si tehnici de persuasiune.
Mai mult

Comunicare Carei mai 2014

  • Care sunt elementele comunicării eficiente?
  • Comunicare verbală si non – verbală.
  • Ascultarea activă.
  • Comunicarea asertivă.
  • Acordarea de feed-back.
  • Persuasiune
  • Comunicarea scrisa.
Mai mult