Cultură organizațională
Cultura organizațională ne este transmisă în primele faze ale colaborării cu un angajator și de multe ori aderăm la ea fără să ne dăm seama.
Legile acestea nescrise sunt transmise de la angajații mai vechi către angajații noi, ca fiind modul normal de a gândi, simți si acționa. Cultura organizațională are o influență determinantă asupra rezultatelor si evoluției companiei pe de o parte, iar pe de altă parte modeleaza caracterul angajaților, ne schimbă ierarhia valorilor, ne influenteaza pe noi ca indivizi pana la nivel de identitate. De aceea este foarte important sa intelegem ce ni se întampla și să păstrăm in propriile mîini controlul asupra ceea ce devenim.
Structura de bază a cursului privind cultura organizațională este următoarea:
- Ce este cultura organizationala si cum se manifesta?
- Tipuri de culturi organizationale.
- Impoartanța înțelegerii culturii organizationale actuale.
- Instrumente pentru schimbarea culturii organizationale.
- Studii de caz privind cultura organizațională.